reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Stasselová

Eva Stasselová

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek večne bojujúci s protichodnými túžbami usadiť sa a spoznávať svet. Kritizujem v nádeji, že sa niečo zmení. Zoznam autorových rubrík:  late night dreamersČisté radosti životaZastavený časBurning HeartŠpanielsko (nielen) od AtlantiPolnočný úpalKade sa túlamVizuálne blúznenieObzretiaNezaradené

reklama

Obzretia

Šliapni na to fáro nech mi veje háro!

Eva Stasselová

Šliapni na to fáro nech mi veje háro!

Fotoobzretie za Kreyson+Edguy+Scorps BA 16.6.

  • 22. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Omega 26.8.06

Eva Stasselová

Omega 26.8.06

Do horeuvedeného dátumu som netušila, kde asi sa niečo ako Kráľovský Chlmec nachádza. Či je to veľké, malé, ako veľmi malé, a že tam raz strávim skvelý večer s hudbou, na ktorej som tak nejako čiastočne a o.i. vyrastala. Napriek tomu, že nehovorím maďarsky.

  • 26. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu