reklama

Mágia na rieke

...magická rieka, alebo tak nejako sa volali tohoročné oslavy 705. výročia založenia môjho adoptívneho (a momentálne chýbajúceho) mesta. Možno najväčšia mágia je to, že v Nervióne, niekdajšom zapáchajúcom čomsi neurčitej a pochybnej farby sa to dnes hemží rybami. Ešte stále by som ich nerada jedla, ale zato prechádzka popri rieke je čoraz dlhšia a zaujímavejšia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Oslavy prišlo toho roku spestriť 24 iluzionistov. Mám tuším vrodený odpor voči oblbovaniu, takže až tak ma to tam nelákalo, ale bola som sa aspoň pozrieť na všeobecnú atmosféru (zase raz uvoľnenú a príjemnú), ľudí (ako zvyčajne, usmiatych a pohodových... ako vravia moje návštevy "čo sú oni stále takí vysmiati?") skorospln, ohňostroj (pekný ale menej než pred rokom) a trošku koncertu...

Obrázok blogu

Francúzsky iluzionista, zrkadlo a "dobrovoľník" z publika... skončilo to mojim zmiznutím (odtiaľ), viac neviem.

Obrázok blogu

Všeobecný crvkot... a fotogenické balóny

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

(trochu roztrasený) ohňostroj

Obrázok blogu

Záverečný popolnočný koncert na móle: Jarabe de palo... aj tak boli najlepšie tie nadšene vypleštené a všetkookolosebanasávajúce oči bábätiek, ktoré nemohli uveriť, že sú o pol jednej ešte hore... Carpe noctem :)

Eva Stasselová

Eva Stasselová

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek večne bojujúci s protichodnými túžbami usadiť sa a spoznávať svet. Kritizujem v nádeji, že sa niečo zmení. Zoznam autorových rubrík:  late night dreamersČisté radosti životaZastavený časBurning HeartŠpanielsko (nielen) od AtlantiPolnočný úpalKade sa túlamVizuálne blúznenieObzretiaNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu